<
Postać Miesiąca


Cytat Miesiąca

Niektórzy kolekcjonowali znaczki, inni nakrętki i kapsle z tymbarków, on zaś kolekcjonował problemy. - Benjamin.




SKRÓTY DLA STAD





 Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 



Poprzedni temat «» Następny temat
Postacie Niezależne.
Autor Wiadomość
Zefir
Nieaktywny


Karta Postaci

Przydomek: Salamander; Lwie Serce;

Płeć: Pies
Wiek: 5 lat i 6 miesięcy.
Stado: z Pustyni

Znaki Szczególne: Bursztynowe ślepia; złoty kolczyk w prawym uchu; gwizdek na rzemyku; blizna na języku; niewielka blizna od poparzenia na kufie; pierwsza cześć tatuażu na barku;
Ekwipunek: Miska; Runa Feoh; Runa Uruz; duża torba; 1x;
Kości: 354K
Punkty Życia: 100/100 HP

Poziom Many: 60/100
Poziom Zaklęć: nie poznany jeszcze
Dodatkowe informacje

ZNAK:

Wiek: 24
Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 2162
Wysłany: 2017-02-21, 19:53   Postacie Niezależne.
   Zezwolenia: Jad w kłach; możliwość zerwania dwa razy wszystkich lin;
   Funkcje: Administrator; Od biedy MG;


Czym są postacie niezależni? Są to najczęściej bohaterowie, którymi nie steruje nikt konkretny, a przeplatają się po określonych częściach krainy, mogąc wchodzić interakcje z naszymi postaciami. Temat ten powstał głównie w celu, aby pokazać wam, że wchodząc do jakiejś lokacji to wasza postać wcale, a wcale nie jest w niej sama. Gdzieś tam w oddali przechodzi jakiś inny pies, gdzieś pod drzewem odpoczywa ktoś inny, a za chwilę za nami pojawia się jakaś banda, która chce nas okraść. Postaciami niezależnymi nie kieruje mg, acz może je wykorzystywać w swoich akcjach. Głównie to jednak to wy opisujecie, czy wasza postać weszła w interakcje z jakimś npc, wy opisuje jak ona przebiegła, wszelkie ruchy, czy też rozmowy.

Temat będzie systematycznie aktualizowany o nowe postacie, które możecie proponować w odpowiednim do tego temacie.

Stado z Pustyni.


Poszukiwacz przygód.
Jego imię brzmi; Litiel, ale rzadko kiedy je zdradza. Woli po prostu jak mówią na niego Poszukiwacz Przygód; bo właśnie tym się zajmuje, mimo iż należy do stada z pustyni to jednak jego główną robotą jest szukanie wyzwać, przygód i innych ciekawych robót. Jest dość egocentryczny, uważa siebie za najlepszego. Na prawym udzie posiada dość duże znamię w kształcie słońca, chwali się, że dostał to jako uznanie jego ogromnej odwagi. W brew pozorom nie jest, aż taki zły; nie robi tego dla zysku, nie wymaga od nikogo zapłaty, czy podziękowań za wykonaną robotę, czy pomoc. Robi to po prostu dla zaspokojenia swojego własnego ego i rozsławienia swojej osoby, a trzeba przyznać, że ten specyficzny borzoi jest dość znany na pustyni.


Cichociemni.
Dwója braci, nie rozłącznych. Piastują stanowiska Cichociemnych w stadzie, strzegą granic i terenów stada; pod ich czujnym wzorkiem nawet mysz nie jest wstanie się przecisnąć. Zatrzymują każdego kto tylko wzbudzi ich podejrzenia, traktują swoje zadanie bardzo poważnie więc lepiej ich nie drażnić. Dumnie dzierżą pustynne kolczyki, które są wyraźnie widoczne w ich trójkątnych radarach. Do stada należ od urodzenia, ich oczy mają kolor ciepłego miodu, chociaż przy dobrym koncie padania światła przechodzą niemal w żółć. Na pyski psa o jaśniejszej sierści widać kilka mniejszych blizn, drugiemu zaś brakuje kawałka prawego ucha, a na grzbiecie posiada wyraźne blizny od pazurów. Łatwo wywnioskować, że musieli już bronić stada. Duszami towarzystwa ich nazwać nie można, zwykle zadowalają się obecnością siebie nawzajem, acz chętnie podczas przerwy między patrolami pozwolą sobie na jakieś rozmowy z napotkanym po drodze psem.



Stado z Podziemi.


Szczur/Mędrzec.
Jest to jedna z charakterystyczniejszych, chociaż i słabiej poznanych postaci w krainie. Szczur, jak się przyjęło o nim mówić bowiem ma niechlubny zwyczaj ukrywania się przed resztą świata w labiryncie, który to zdołał poznać zapewne lepiej niż jakikolwiek mieszkaniec krainy, żywiąc się głównie gryzoniami, które znajdzie w podziemnym królestwie. Z racji tego, że nikt nie widział go na powierzchni ziemi, nie wiadomo dokładnie, jak wygląda, wiadomo natomiast, że jest drobnej budowy, wychudzonym mieszańcem o krótkiej, ciemnej sierści z białym znaczeniem na piersi. Ciało ma zazwyczaj owinięte materiałem, który znalazł gdzieś w jednym z korytarzy. Legenda głosi, że jest to były beta podziemnych wygnany za konspirację i knucie przeciwko stadu. Zakrywa swoje ciało, gdyż chce ukryć wszystkie blizny, które otrzymał gdy bronił się przed karą za swoje niechlubne uczynki, by obecnie ukrywać się, wiodąc życie banity pod - możliwe - groźbą kary śmierci. Niemniej jednak warto się go spytać o radę, jako, że będąc już starcem i mając wiele czasu na kontemplację posiadł mądrość. W przypadku zagubienia się w licznych podziemnych korytarzach również można liczyć na jego pomoc.


Macierz .
Nie ma drugiej takiej, jak ona - wybitna krętaczka, która grą słów sprawi, że sam nie będziesz wiedział, o czym myślisz. Swoją urodą typową dla rasy husky - puchatą, grafitową sierścią i jasnobłękitnymi oczami przyciągnie całkowicie twoją uwagę. W dodatku zdaje się, że przewidzi każdą twoją drogę postępowania, w dodatku przyglądając się tobie tak uważnie, że od pierwszego spojrzenia pozna się na twojej psychice. Swoich umiejętności używa często, by okradać napotkane psy z kości. Zazwyczaj są to osobniki z obcych stad, chociaż zdarza się, że Macierz zapoluje także na to, co posiada Podziemny. Tak, czy siak, bój się! Bój się, bo jeśli samica ta podejmie próbę przejęcia twojego majątku, nawet tego nie zauważysz, a zostaniesz niemal całkowicie ogołocony z waluty. Zazwyczaj zostawia oszukanemu symboliczną jedną kość, jedynie po to, by uczynić go jeszcze bardziej sfrustrowanym.


Maegna/Pajęczyca.
Wiecznie niezadowolona, warcząca na wszystko i wszystkich suka, która z chęcią rozszarpałaby gardło każdego przechodnia, gdyby tylko dał jej jakiś pretekst bądź jeśli tylko mogłaby takowy wymyślić. Można ją łatwo poznać po ogonie pomalowanym farbkami na wszelakie kolory tęczy. Ta niesamowicie zgryźliwa osoba jest ponoć świetnym szpiegiem, który inwigiluje tereny podziemnych na polecenie jednego z byłych alf. Doskonale zna się także na truciznach - często znajdują się one na powierzchni jej własnych pazurów, by mogła zadawać boleśniejsze obrażenia wrogom. Doskonała wojowniczka, chociaż na ogół woli się tym nie chwalić. Nienawidzi wypominania jej faktu, że nie jest psem rasowym - tego typu słowa można przypłacić śmiercią, nawet będąc podziemnym. Ma głęboki, hipnotyzujący głos który niejednego psa spoza frakcji Podziemnych doprowadził do snu, a następnie znalezienia się w lochach.


GOSPODA NA BAGNACH.


Oberżysta.
Ogromne psisko o kruczoczarnej sierści, niemniej miejscami zwłaszcza w okolicach pyska, czy brwi można dojrzeć siwe znaczenia. Młodzieńcze lata z całą pewnością ten pies ma już za sobą. Swoją potężną posturą mógłby przytłoczyć nie jednego chojraka, na wszystkich łypie swoimi podejrzliwi czarnymi ślepiami. Wydawać by się mogło, że potrafi doskonale przejrzeć czyjeś zamiary, czy myśli. Jak by nie patrzeć spędził już prowadząc gospodę parę lat, miał do czynienia z wieloma różnymi indywidualistami, różnymi charakterami i dziwakami więc nauczył się już rozpoznawać naturę innych. Mimo, iż wydaje się być srogi i niebezpieczny można do niego zawsze zagadać, chętnie podzieli się jakimiś nowościami, które pojawiły się w krainie, czy innymi informacjami. Ma ogromną wiedzę o wszelakich trunkach, a także o wszystkich stadach i organizacjach, które są na Bezdrożu. Dodatkowo u gospodarza można pytać o zadania, wie o wszystkich, które znajdują się na tablicy, a także można dostać od niego samego inne, mówiące o szczurach, które zaległy się w piwnicy pod gospodą za ich wyłapanie gospodarz jest wstanie zapłacić nawet do 100 kości. Zadanie się odnawia zaraz po jego skończeniu przez poprzednią osobę.


Heracross
Stały klient w gospodzie, przychodzi do niej zawsze wieczorami. Zawsze pozostaje czujny, nigdy nie opuszcza gardy nawet po pijaku. Świetny wojownik, jego ciało nosi wiele blizn i śladów po przebytych walkach. Przy boku zawsze ma przywiązaną sakwę z kościami, a po drugiej stronie torbę z różnymi nagrodami/znaleziskami. Nie jest zbyt przyjemny w obyciu woli napić się w samotności, dlatego też zawsze zajmuje miejsce jak najdalszym ciemnym kącie gospody. Gdy tylko twoje ślepia scentrują się z jego ujrzysz dziki błysk, pomieszany z walecznością, acz za tym skrywa się również zmęczenie. Jedynie wytrawni i bardzo bystrzy obserwatorzy są wstanie to zauważyć. Jego głos jest mocny, spiżowy pełen autorytetu, niemal od razu ma się ochotę wykonać polecenie, które wypowie owczar. Niema zbyt dużego poczucia humoru, jest raczej wyprany już z większości pozytywnych emocji, nie ma co się dziwić; wojny, walki i krew zmieniają psa - na zawsze. Nie należy do żadnego ze stad.


Sabik/Bard
Pies o jasnej, można powiedzieć piaskowej krótkiej sierści. Osobnik niezwykle pogodny po mimo niewdzięcznego zajęcia jakim się szczyci. Jest bardem, często go można spotkać przed samą gospodą, albo w jej wnętrzu zabawiającego gości swoją muzyką wygrywaną na flecie, albo też różnymi opowiastkami; głównie najróżniejszymi legendami, które znane są mnie bądź bardziej na Bezdrożu, bądź też historiami, które mają na celi kreować i opiewać bohaterskie i tragiczne wydarzenia jakie miały miejsce w ostatnim czasie. Często zdarza się, że oberwie jakaś pusta butelką, kufel z piwem przeleci mu nad głową, czy też zostaną rzucone w jego kierunku najróżniejsze wyzwiska, on jednak się tym nie przejmuje, bo wie, że ma też wiernych słuchaczy. Zawsze można do niego zagadać, chociażby dla samego zabicia czasu, jest naprawdę miłym gościem, który chętnie wda się w jakieś rozmowy.


TERENY WOLNE.


Banda z Doliny.
Czwórka zbirów, zabijaków i rabusiów. Lepiej mieć się na baczności, gdy przechodzi się przez Dolinę Et'shy, nigdy nie wiadomo zza którego drzewa wyskoczą, czy kiedy pojawią się za naszymi plecami. Napadają najczęściej na pojedyncze jednostki, ewentualnie na pary, rzadziej na większe grupy. Ich przywódcą jest rosły owczarek niemiecki o pysku pełnym blizn, parszywym uśmieszku na mordzie i szyderczym błysku w brązowych ślepiach. Zwie się Richetto. Następny jest Szczur, borzoi, którego większość sierści wypadła, bądź jest okropnie zmierzwiona, brakuje mu jednego oka i ma też ubytki w zębach. Jest najszybszy i najzwinniejszy z całej grupy, to dzięki niemu żadnej z ofiar jeszcze nie udało się uciec. Jest jeszcze potężny niczym niedźwiedź polany owczarek azjatycki, brakuje mu jednego ślepia; całe jego ogromne cielsko pokryte jest wieloma bliznami, czy też innymi znamionami, wołają na niego Hyaste, bądź blizna - co właśnie oznacza owy przydomek. Jeśli chce się w miarę cało wyjść ze spotkania tej czwórki lepiej oddać im cały swój dobytek. Oni sami są uzbrojeni; każdy z nich posiada po kilkanaście run, które ukradli czy też znaleźli.


Szalonooki .
Szalonooki to czarny terier rosyjski mieszkający w głębi zakazanego lasu. Samotne zamieszkanie w tak niechętnie odwiedzanej lokacji sprawiło, że jego umysł zeżarł szaleństwo. Uchodzi za nieprzewidywalnego, po latach zamieszkania w głuszy przypadła mu łatka wariata. Często podaje się za pirata, który, po latach spędzonych na bezludnej wyspie trafił właśnie do naszej krainy. Można usłyszeć od niego wiele ciekawych historii. Ma niezwykle słabą pamięć, więc często zdarza mu się powtarzać te same historie nawet w przeciągu jednej rozmowy. Najpopularniejszą z jego przechwałek jest opowieść o tym, jak wydostał się z bezludnej wyspy na grzbiecie oswojonego przez niego wieloryba. Lubi także opowiadać o swoich bohaterskich czynach którego przykładem jest krotochwila o tym, jak dzielnie walczył z rekinem za pomocą ryby piły. Spotkać go można w Zakazanym Lesie, a dokładniej w Jaskini w głębi ziemi.


Sedurio .
Zazwyczaj łatwy do zauważenia, jako, że nie ma w zwyczaju do ukrywania się przed innymi, chociaż zapewne wielu wolałoby, aby chociaż raz tak właśnie postąpił.. Sedurio to niezwykle gadatliwy border collie który swoją mową oszołomił zapewne niejedną psią duszę. Jego ulubionym zajęciem jest uwodzenie przypadkowych przechodniów, co zapewne nie jednego bądź nie jedną wytrąciło już z równowagi - samiec ten trenuje swe umiejętności bez względu na płeć adorowanego obiektu. Warto też dodać że ani delikatne sugestie, ani nawet odpowiedzi nie mieszczące się w ramach poprawności politycznej nie są w stanie spowodować zamilknięcia psa, który, znany ze swych marnych żartów i karykaturalnej wręcz postawy romantyka hasa po łąkach zbierając kwiatki i szukając kolejnej ofiary swojej zagrywki. Spotkać go można na Zielonych Polach w Dolinie.


Kasmara/Ksiezniczka .
Charakterystyczna charcia sylwetka Kasmary, jak również i jej jasna, piaskowa sierść sprawiają, że trudno nie odróżnić tej samicy od innych psowatych. Wyniosły ton, arogancka postawa i próżność, jaka wznosi ją jej zdaniem na wyżyny odróżniające ją od plebsu czy też hołoty - tych dwóch określeń używa w stosunku do wszystkich, którzy nie są nią. Uważa się za zaginioną księżniczkę Królestwa Które Spłonęło W Ogniu, a także kapłankę Starożytnych Ruin. Na własną potrzebę stworzyła nawet religię, która określa ją jako główny obiekt kultu, któremu należy oddawać hołd i okazywać bezwzględne posłuszeństwo. Wszystkich wiernych i uniżonych Kasmara ma zwyczaj nagradzać rzucając im kość czy dwie. Przebywa w Starożytnych Ruinach w pobliżu Wiśni Japońskiej.


Cing-Ling/Rybiarz .
Mała, puchata kulka ciemnej sierści jest dość rozpoznawalna pomimo, że zazwyczaj nie oddala się od swojej ulubionej lokacji - Mostu Przez Moczary. Już z daleka można go wywęszyć po aromacie chińszczyzny a, nawet jeśli smród bagien zagłuszy woń niekoniecznie świeżej ryby, to wystarczy jego azjatycki akcent. Faktem pozostaje, że z racji jego wzrostu zazwyczaj jest dostrzegany później niż zarejestrowany przez zmysł inny od wzroku. Warto do niego przyjść będąc mocno rannym bądź osłabionym na tyle, że samodzielne polowanie jest niemożliwe - za opłatą 5 kości wyłowi wam jakąś bagienną rybę. Marne to pożywienie... ale zawsze jakieś.


Wiecznie Skłócone Rodzeństwo .
Wiecznie Skłócone Rodzeństwo - Sigilaria ( ciemna sierść) i Płonnik ( jasna sierść) - to dwa pekińczyki, które uznały tereny w okolicy Wiśni Japońskiej na należące jedynie do nich. Często więc uganiają się za tymi, którzy na nie wkroczyli - choć z marnym efektem, gdyż ich wieczne kłótnie uniemożliwiają wprowadzenie w życie jakiejkolwiek akcji zakończonych sukcesem, chociaż zapewne ich małe ząbki również nie zbudziłyby postrachu nawet, gdyby ta dwójka była dobrze zorganizowana. Potrafią wykłócać się praktycznie od wszystko, robiąc przerwę jedynie na sen czy pożywienie. Spotkać ich najczęściej można w pobliżu Wiśni Japońskiej.



Katabolizm/Błędny Rycerz .
Jeśli sądziliście, że spotkaliście już na tym świecie optymistów, mylicie się - w porównaniu z tym zdają się oni jedynie ogarniętymi depresją alkoholikami, którym ktoś odmówił dostępu do ich ukochanej używki. Obdarzony niezwykłym imieniem golden retriver jest nikim innym, jak głupcem, głupcem, który swój rozum zgubił chyba już podczas porodu. Zagada was na śmierć swoimi nudnymi historyjkami, zwłaszcza z tymi o rycerstwie i - paradoksalnie - jego głupocie, snując wielogodzinne wywody o tym, że jedyne, co muszą robić to odróżnianie tyłu konia od jego przodu. Jest niewidomy, co zazwyczaj jest niezbyt trudne do zauważenia - dzięki jego braku jakiejkolwiek rozwagi często biega w którąkolwiek stronę dla samej radości biegu, by już po chwili uderzyć złocistym czerepem o pień najbliższego drzewa. Przebywa głównie w Górach - Gardle Świata.



Wiedźma
Wiedźma zamieszkuje tereny Bezdroża od swego urodzenia. Wiele twierdzi, że ta czarna, stara suka niesie wraz ze sobą śmierć oraz cierpienie - w miejscu jej obecnego położenia zaczynają dziać się dziwne rzeczy, atmosfera zmienia się diametralnie. Podobno nałożona została na nią klątwa nieśmiertelności, za uprzednie praktykowanie czarnej magii. Znaleźć ją możemy dosłownie w każdym miejscu krainy, nie obawia się stąpać nawet po terenach Podziemnych. Najczęściej jednak krąży wśród Ruin, pozostając tym samym niezauważona. Jest niezwykle małomówna, choć to dobra obserwatorka. Jednakże, jeśli już postanowi uraczyć Cię swym monologiem, wpierw opowie Ci o swym dzieciństwie, potem o wojnach i swojej przeszłości, uogólniając. Podkreśli przy tym, że wiedźmą nigdy nie była i to tylko plotka oraz - iż tak naprawdę stąpa po tym świecie już czternaście lat, a nieśmiertelność nie jej jest pisana.
[/align]


Kamikaze
Kamikaze to roczny szczeniak, mieszaniec, w typie border coolie. Odznacza się niezwykłym, jak na ten wiek, doświadczeniem oraz błyskotliwością i inteligencją. Pomimo tych cech, które czynią go doroślejszym, potrzebuje opiekuna lub towarzysza - dlatego często przyłącza się do napotkanych po drodze osobników. Jeżeli spotkasz go więcej, aniżeli trzy razy, opowie swą historię. Jego rodzice byli samotnikami, jednak zginęli z nieznanych mu powodów; pewnego razu po prostu nie wrócili z polowania. Musiał nauczyć się samodzielności i myślenia przyszłościowego. Znaleźć go można najczęściej w Dolinie Et'shy.
[/align]


Pepla/Papla
Wyzywają go od złodziei, kłamców, bezwartościowych kundli; on mówi na siebie Pepla lub też Papla. To ogromna gaduła, mogłoby się zdawać, że wie wszystko o każdym psie, suce i szczeniaku zamieszkującym tę krainę. Jednak większość rzeczy, o których opowiada, to historyjki wręcz wyssane z palca. Ale po co o tym opowiada? Ano, po to, by czymś zająć słuchacza! Po dłuższej rozmowie z nim, nie musisz się martwić nadmiarem kości w sakwie - nie będzie ich tam w ogóle. Przechadza się głównie po Wodnej Lagunie, ale znajdziemy go niekiedy również na Placu Rozrywki, czy też w Dolinie Et'shy.
[/align]

Ariana
Mała, denerwująca i niezwykle złośliwa. Ariana to suka uwielbiająca przebywać w centrum zainteresowania, uważająca się za pępek świata. Mogłeś spotkać już wiele takich - ją jednak wyróżnia nieustępliwość oraz świadomość tego, że jest tylko zwykłym, mało znaczącym elementem układanki, a tak naprawdę się dowartościowuje. Zagada cię i cię przegada. Argumenty znajdzie niemal na każdą negatywną opinię, skierowaną w jej kierunku. Potajemnie podkochuje się w Pepli, niekiedy go śledzi. Dlatego; gdzie jest Pepla, tam i Ariana.
[/align]
 
   Podziel się na:     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




czo.pl - załóż darmowe forum już dziś!





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgreen created by spleen modified v0.3 by warna -





Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 10