<
Postać Miesiąca


Cytat Miesiąca

Świetnie, wychodzi na to, że ma ochotę na radosne mordy. I to nie w sensie mordy, że pyszczki, tylko takie mordy, że game over . - Clupea.




SKRÓTY DLA STAD





 Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 



Poprzedni temat «» Następny temat
Patroni
Autor Wiadomość
Gwynbleidd
Zwykły Pies



Karta Postaci

Przydomek: Nieznajomy.

Płeć: Pies
Wiek: 5 lat i 10 miesięcy.
Rasa: wilk
Stado: z Podziemi

Znaki Szczególne: nienaturalnie białe ślepia; brak bandamy Podziemnych;
Ekwipunek: Runa Uruz; Runa Kosogłos; Oko Gryfa; Runa Kenaz.
Obrażenia: liczne zadrapania; blizna biegnąca przez praktycznie cały pysk.
Kości: 35
Punkty Życia: 73/100

Poziom Many: 100/100
Poziom Zaklęć: nie poznany jeszcze
Dodatkowe informacje

Wiek: 26
Dołączył: 07 Lis 2015
Posty: 1617
Wysłany: 2017-01-08, 23:31   Patroni
   Zezwolenia: na Wilka;
   Funkcje: Mistrz Gry; Murzyn od Bannerów; Przydupas Karmy.
   Multikonta: Kylar.


PATRONI



Grupa sześciu Najwyższych, powszechnie nazwana Patronami. Każdy z nich opiekuje się inną gałęzią Podziemnych wierzeń. Decydując się na dołączenie do stada, nowoprzybyły musi wybrać jednego z rządzących Patronów. Raz na miesiąc jest zobowiązany do oddania mu stosownej czci, czy to przez upolowane zwierzę, czy zwykłą modlitwę. W obecnym panteonie zasiadają:

Thalack – patron wojen, pojedynków i wojowników. Najszybciej na służbę oddają mu się psowate u których ciekawość i popęd za nieznanym są niczym starzy przyjaciele. Szukają nowych wyzwań, nowych możliwości sprawdzenia i przezwyciężenia własnych ograniczeń. Żaden nakaz nie jest dlań wystarczająco wystarczająco ważnym, aby nie potrafili go ominąć. Jeśli zostają sprowokowani – walczą. Gdy zbyt długo dobija ich nuda, a stado nie zapewnia odpowiednich rozrywek – szukają ich sami. Są prawdziwym przekleństwem dla swoich wrogów.

Aphyon – inaczej zwany Elghinn. Patron śmierci, świata podziemnego i morderców. Służbę deklarują mu ci, którzy w życiu nie mają zbyt wiele do stracenia. Raz złożona przysięga pozostaje z nimi do końca, a jeśli w jakiś sposób się z niej nie wywiążą – giną. Ich lojalność jest rzadka, acz niezwykle cenna. Istoty dość nieprzewidywalne, ograniczające się do tego, aby za dużo o sobie nie powiedzieć. Prawdzie zamiary ukrywają za magią słów.

Fear – patronka magii, ciemności i oszustów. Wszystko to co przeczy prawom natury jest jej domeną. Najwierniejsi są jej Ci, którzy wykańczają swoich wrogów w niekonwencjonalny sposób. Unikają bezpośredniej walki, często sięgając po środki, których wstydziłby się prawdziwy wojownik. Pogardzani przez większość, acz skuteczni w krytycznych czasach. Ich magiczne sztuczki potrafią być szkodliwe zarówno dla wrogów jak i sprzymierzeńców.

Jesse - choć wołają na nią również Xet lub Vhid. Patronka chaosu, kłótni oraz kłamców. Jest zawsze tam, gdzie coś się dzieje, a wraz z nią cały zastęp gwardzistów gotowych sprawić, iż każda sytuacja stanie się jeszcze gorszą. Spogląda łaskawym okiem na tych, którzy pozostawiają za sobą ślad kłopotów oraz fałszywości. Teatr jest dla takich jednostek drugim domem. W każdej chwili są zdolnymi przywdziać maskę stosowną do sytuacji.

Vharcana – patronka zemsty, przeznaczenia oraz taktyków. Przed jej czujnym okiem nie ukryje się nawet najbardziej zdeterminowany osobnik. Najczęściej kierują doń swe modły Ci, którym zależy na uzyskaniu mądrości lub sposobu rozwiązania drażniących ich problemów. Wyznawców charakteryzują szerokie horyzonty oraz niechęć w stosunku do przebaczających i zapominających krzywdy. Ich zdaniem zemsta należy się każdemu.

Velkyn – zwany także Drathir. Patron strachu, nocnych koszmarów oraz szpiegów. Powiadają, że jego wpływy najsilniejsze są nocami lub podczas niesprzyjającej pogody. Wybierają go głównie Ci, którzy wprawili się w zaszczepianiu strachu w sercach innych. W skład grupy wchodzą również Ci zdolni, dla których wykradniecie informacji, tudzież przekradniecie się na tereny wrogiej frakcji nie jest dużym problemem.

Blizna



Charakterystyczny symbol Podziemnego, na którego przyznanie każdy musi zasłużyć indywidualnie. Wymiar i miejsce umieszczenia na skórze jest dowolne. Raz nadana Blizna nie znika , będąc przestrogą, jak również przypomnieniem, dla wszystkich tych, którzy choć raz zawiesili nań swoje oko. Blizne ma prawo nadać i wykonać jedynie wyznaczony przez Alfę członek stada zwany Augurem.

Augur


Podziemny kapłan. Jak wszyscy posiada swojego Patrona, acz jako jedyny jest zdolnym dosłyszeć wole każdego z nich. Ich wola objawia się różnie: jako sen, wizja, przeczucie. Żaden z patronów nigdy nie ujawnił mu swojej prawdziwej postaci i prawdopodobnie nigdy się to nie zmieni.
_________________


єνєяуσηє'ѕ נυѕтιηg ¢яαzу ιη тнєѕє ∂αуѕ. ιт'ѕ ℓιкє тнє єη∂ σƒ тнє ωσяℓ∂.

• Time to go down in flames and I'm
taking you closer to the edge « ... »


• If you make a promise to yourself, you
have to keep it no matter what. « alpha »


Save me, I'm in love with this hell
Murder, madness can escape from myself
« ... »


AWAY, I GO AWAY, I GO AWAY. I'M G H O S T.

 
 
   Podziel się na:     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




czo.pl - załóż darmowe forum już dziś!





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgreen created by spleen modified v0.3 by warna





Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 7